1. Telepítse a Microsoft Authenticator alkalmazást a telefonjára a Google Play áruházból vagy az Apple App Store-ból.
2. Lépjen be az asztali gépén az office.com weboldalon. A bejelentkezési címnek a céges e-mail címét és az ahhoz(!) tartozó jelszót adja meg.
3. Kattintson a jobb felső sarokban lévő monogramra és válassza a "Fiók megtekintése" opciót.
4. Kattintson a Biztonsági adatok kártyán a Frissítési információ feliratra.
5. Kattintson a bejelentkezési módszer hozzáadása feliratra.
6. Válassza hitelesítő alkalmazás opciót.
7. Indítsa el a telefonon a Microsoft Authenticator alkalmazást, nyomja meg a + gombot és válassza Munkahelyi vagy iskolai fiókot, majd lépjen tovább a számítógépen.
8. Engedélyezze a telefonon a bejelentkezést.
9. Olvassa be a telefonnal a QR kódot.
10. Tesztelje le a működést.